Veelgestelde vragen Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder staan een aantal veel gestelde vragen (FAQ). Mocht uw vraag niet zijn beantwoord, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0165 - 593 159 of via het e-mailadres verkoop@kickoffice.nl.

Bestellen

Dien ik een account aan te maken om een bestelling te plaatsen?
Nee, dit is niet noodzakelijk.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en nu?
Als u naar “inloggen” gaat, kunt u daar een nieuw wachtwoord aanvragen door middel van uw e-mailadres.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dit?
Wanneer u uw bestelling wilt annuleren, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via het telefoonnummer 0165 - 593 159 of via het e-mailadres verkoop@kickoffice.nl.


Betaling

Is iDEAL een veilig betaalmiddel?
iDEAL is één van de veiligste betaalmiddelen die er zijn. U wordt direct naar een beveiligde pagina van uw bank gestuurd. Hier kunt u geheel veilig uw betaling voldoen.


Levering

Wanneer worden mijn producten geleverd?
Zodra de betaling is ontvangen, gaan wij uw order verwerken. Indien op voorraad streeft KickOffice erna zo snel mogelijk uw bestelling te leveren.

Waar worden mijn producten geleverd?
De producten worden geleverd op het adres dat u heeft aangegeven in het bestelproces. De producten worden op de begane grond achter de eerste deur geleverd.
Leveringen vinden plaats door heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. 

Kan ik naar meerdere adressen versturen?
Per account kunt u meerdere adressen aanmaken. U gaat naar 'Mijn account' en dan naar 'Adresboek' en hier kunt u meerdere afleveradressen toevoegen.

Rekenen jullie verzendkosten?
Ja, wij rekenen bij een order onder de € 500,- (excl. btw) handlingkosten. Deze bedragen € 29,- (excl. btw) per afleveradres. Zit u boven de € 500,- dan rekent KickOffice deze kosten niet. Bij het plaatsen van uw bestelling, kunt u kiezen voor bezorging of afhaling.

KickOffice
Atoomweg 1
4706 PN Roosendaal
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:30 uur en van 13:00 tot 17:00 uur

Leveren jullie ook in België?
Nee, KickOffice levert niet in België. U kunt wel als Belgische klant uw bestelling afhalen. 

Kan ik aangeven op welk tijdstip ik mijn levering wil ontvangen?
Uw levering wordt door ons automatisch ingepland. Het is niet mogelijk om een voorkeur aan te geven op welke datum u uw levering wilt ontvangen. Voor de levering ontvangt u van Inofec een planningsvoorstel op het door u ingevulde e-mailadres. In deze e-mail kunt u aangeven of de voorgestelde dag u schikt. Indien de leverdag niet schikt, wordt uw order opnieuw ingepland.


Afhalen

Kan ik mijn bestelling afhalen?
U kunt uw producten ook afhalen in ons magazijn. Hiervoor betaalt uw geen extra kosten. Openingstijden van ons magazijn zijn: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:30 uur en van 13:00 tot 17:00 uur.


Garantie

Wat is de garantietermijn?
KickOffice hanteert een garantietermijn van 90 dagen op haar producten. Wanneer u een klacht heeft over een product, kunt u dit melden via het telefoonnummer 0165 - 593 159 of via het e-mailadres service@kickoffice.nl. Wij nemen uw klacht dan in behandeling en bespreken met u de mogelijkheden.


Retourneren

Ik wil mijn producten retourneren, hoe doe ik dit?
Als u uw producten wilt retourneren, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via het telefoonnummer 0165 - 593 159 of via het e-mailadres service@kickoffice.nl. Kosten voor retourneren zijn voor de klant. De bestelde producten dienen in de originele verpakking (indien zo geleverd) en ongebruikt aan KickOffice te worden geretourneerd.

Ik ben niet tevreden, waar kan ik dit melden?
Als u een klacht heeft, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via het telefoonnummer 0165 - 593 159 of via het e-mailadres service@kickoffice.nl.