Veelgestelde vragen

Hieronder staan een aantal veelgestelde vragen (FAQ). Mocht uw vraag niet zijn beantwoord, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via het telefoonnummer 0800 - 54 25 633 of via het emailadres [email protected]

Bestellen

Dien ik een account aan te maken om een bestelling te plaatsen?
Nee, dit is niet noodzakelijk.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en nu?
Als u naar “inloggen” gaat, kunt u daar een nieuw wachtwoord aanvragen door middel van uw e-mailadres.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dit?
Wanneer u uw bestelling wilt annuleren, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via het telefoonnummer 0800 - 54 25 633 of via het e-mailadres [email protected]


Betaling

Is iDEAL een veilig betaalmiddel?
iDEAL is één van de veiligste betaalmiddelen die er zijn. U wordt direct naar een beveiligde pagina van uw bank gestuurd. Hier kunt u geheel veilig uw betaling voldoen.


Levering

Wanneer worden mijn producten geleverd?
KickOffice.nl levert binnen 5 werkdagen, zodra de betaling is ontvangen.

Waar worden mijn producten geleverd?
De producten worden geleverd op het adres dat u heeft aangegeven in het bestelproces. De producten worden op de begane grond achter de eerste deur geleverd.

Kan ik naar meerdere adressen versturen?
Per account kunt u meerdere adressen aanmaken. U gaat naar 'Mijn account' en dan naar 'Adresboek' en hier kunt u meerdere afleveradressen toevoegen.

Rekenen jullie verzendkosten?
Ja, wij rekenen bij een order onder de € 500,- (ex. BTW) € 25,- per verzending (ex.BTW). Zit u boven de € 500,- dan is de levering gratis. U kunt uw producten ook afhalen in ons magazijn. Hiervoor betaalt uw geen extra kosten. Bij het plaatsen van uw bestelling, kunt u kiezen voor bezorging of afhaling.

KickOffice.nl
Atoomweg 1
4706 PN Roosendaal
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:30 uur en van 13:00 tot 17:00 uur

Leveren jullie ook in België?
Wij leveren ook in België. Voor leveringen in België dient u contact op te nemen met de afdeling verkoop via het telefoonnummer 0800 - 54 25 633.

Kan ik aangeven op welk tijdstip ik mijn levering wil ontvangen?
Het is niet mogelijk om aan te geven op welk tijdstip u de producten wilt ontvangen. U wordt 2 werkdagen voor levering gebeld wanneer wij leveren. U kunt wel aangeven om 30 minuten voor levering te worden gebeld. Als deze dag u niet schikt, plannen wij uw order opnieuw in.


Garantie

Wat is de garantietermijn?
KickOffice.nl hanteert een garantietermijn van 90 dagen op al haar producten. Wanneer u een klacht heeft over een product, kunt u dit melden via het telefoonnummer 0800 - 54 25 633 of via het e-mailadres [email protected] Wij zullen dan bepalen of de klacht gegrond is en of deze binnen de garantietermijn valt.


Retourneren

Ik wil mijn producten retourneren, hoe doe ik dit?
Als u uw producten wilt retourneren, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via het telefoonnummer 0800 - 54 25 633 of via het e-mailadres [email protected]

Waar kan ik een klacht indienen?
Als u een klacht heeft, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via het telefoonnummer 0800 - 54 25 633 of via het e-mailadres [email protected]


Betrouwbaar

Is KickOffice.nl betrouwbaar?
Wij zijn een zeer betrouwbare webwinkel en dat blijkt wel uit het Qshops logo. Wij hebben ons gecommitteerd aan de gedragscode die Qshops ons heeft gesteld en voldoen zodoende aan de Europese en Nederlandse wetgeving.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »