Veelgestelde vragen

Hieronder staan een aantal veelgestelde vragen (FAQ). Mocht uw vraag niet zijn beantwoord, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via het telefoonnummer 0165 - 593 159 of via het e-mailadres [email protected]

Bestellen

Dien ik een account aan te maken om een bestelling te plaatsen?
Nee, dit is niet noodzakelijk.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en nu?
Als u naar “inloggen” gaat, kunt u daar een nieuw wachtwoord aanvragen door middel van uw e-mailadres.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dit?
Wanneer u uw bestelling wilt annuleren, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via het telefoonnummer 0165 - 593 159 of via het e-mailadres servi[email protected]


Betaling

Is iDEAL een veilig betaalmiddel?
iDEAL is één van de veiligste betaalmiddelen die er zijn. U wordt direct naar een beveiligde pagina van uw bank gestuurd. Hier kunt u geheel veilig uw betaling voldoen.


Levering

Wanneer worden mijn producten geleverd?
KickOffice.nl levert binnen 5 werkdagen, zodra de betaling is ontvangen.

Waar worden mijn producten geleverd?
De producten worden geleverd op het adres dat u heeft aangegeven in het bestelproces. De producten worden op de begane grond achter de eerste deur geleverd.

Kan ik naar meerdere adressen versturen?
Per account kunt u meerdere adressen aanmaken. U gaat naar 'Mijn account' en dan naar 'Adresboek' en hier kunt u meerdere afleveradressen toevoegen.

Rekenen jullie verzendkosten?
Ja, wij rekenen bij een order onder de € 500,- (ex. BTW) € 25,- per verzending (ex.BTW). Zit u boven de € 500,- dan is de levering gratis. U kunt uw producten ook afhalen in ons magazijn. Hiervoor betaalt uw geen extra kosten. Bij het plaatsen van uw bestelling, kunt u kiezen voor bezorging of afhaling.

KickOffice.nl
Atoomweg 1
4706 PN Roosendaal
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:30 uur en van 13:00 tot 17:00 uur

Leveren jullie ook in België?
Wij leveren ook in België. Voor leveringen in België dient u contact op te nemen met de afdeling verkoop via het telefoonnummer 0031165 - 593 159.

Kan ik aangeven op welk tijdstip ik mijn levering wil ontvangen?
Het is niet mogelijk om aan te geven op welk tijdstip u de producten wilt ontvangen. U wordt 2 werkdagen voor levering gebeld wanneer wij leveren. U kunt wel aangeven om 30 minuten voor levering te worden gebeld. Als deze dag u niet schikt, plannen wij uw order opnieuw in.


Garantie

Wat is de garantietermijn?
KickOffice.nl hanteert een garantietermijn van 90 dagen op al haar producten. Wanneer u een klacht heeft over een product, kunt u dit melden via het telefoonnummer 0165 - 593 159 of via het e-mailadres [email protected] Wij zullen dan bepalen of de klacht gegrond is en of deze binnen de garantietermijn valt.


Retourneren

Ik wil mijn producten retourneren, hoe doe ik dit?
Als u uw producten wilt retourneren, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via het telefoonnummer 0165 - 593 159 of via het e-mailadres [email protected]

Waar kan ik een klacht indienen?
Als u een klacht heeft, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via het telefoonnummer 0165 - 593 159 of via het e-mailadres [email protected]

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »